Utlottning 2021 – grattis till alla vinnare!

Årets medlemsutlottning ägde rum den 24 november, vi gratulerar 30 glada vinnare.

Årets medlemsutlottning genomfördes onsdagen den 24 november med 11 medlemmar närvarande på plats i Rådhus Skåne och 12 medlemmar närvarande via Teams. Vi hade fint besök av Ulf Söderstrand och Bo Polsten från Skånes Konstföreningar som höll ett mycket uppskattat föredrag bland annat om hur vi kan väcka konstintresset hos unga.

Förutom de 29 vinsterna som förannonserats delades även ett närvaropris ut, så totalt har vi 30 glada medlemmar som har vunnit i årets lotteri. Vem som vann vad kan ni se i förteckningen som ligger via länk till höger. Om du vann i årets konstlotteri och behöver hjälp med att få tag på din vinst kan du kontakta någon i styrelsen.

Tack till alla som deltog och gjorde utlottningskvällen till ett trevligt arrangemang och ett stort grattis till alla vinnare!